Eenderde van de online aankopen schijnt mis te gaan, nou dat blijkt vandaag wel weer. Probeer maar ‘ns kaartjes te bestellen via http://www.ticketmaster.nl/. Dat lukt dus niet, netjes aangemeld, concert uitgekozen en dan dit:
| Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit. | |||||
|
|
|||||
|
|
|||||
Dan maar ‘ns kijken of er een foutje in m’n inloggegevens zit, dus op naar mijn profiel en kiezen voor ‘wijzigen persoonlijke gegevens’. Wederom een foutmelding, maar volgens mij toch wel de verkeerde:
| Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit. | |||||
|
|
|||||
|
|
|||||
Had daar niet iets anders moeten staan? Zoals: De gevraagde informatie is tijdelijk niet beschikbaar??? Rare jongens, die webwinkels. Dan maar ouderwets in de rij staan voor kaartjes morgen.
Ook apart is dat klikken op de verwijzing de volgende melding oplevert:
| You can either click here or you will automatically be redirected to the http://www.ticketmaster.nl homepage. | |||||||
|
|
|||||||
Mis ik nu iets, of de TicketMaster?
Plaats een reactie